چگونه محتوای قدیمی خود را برای تبدیل های جدید بهینه کنیم


من در این سال ها مطالب زیادی ایجاد کرده ام. اگرچه من تمام تلاشم را می کنم تا این کار را تا حد امکان انجام دهم، اما همیشه امکان پذیر نیست. گاهی اوقات یک موضوع دارای تاریخ انقضا است، گاهی اوقات به موقع است، و گاهی اوقات با تغییر اوضاع در صنعت، از فایده آن بیشتر می شود. چگونه محتوای قدیمی خود را برای تبدیل های جدید بهینه کنیمبا توجه به مدت زمانی که من در این صنعت بوده ام، مقدار زیادی محتوای قدیمی وجود دارد که اکنون کم و بیش بی فایده است.

هر سازنده محتوا ناامیدی این عنصر از وظایف خلاقانه را می داند. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، برخی چیزها سال ها بعد برای خوانندگان مفید نخواهد بود. خوشبختانه، اگر یاد بگیرید که چگونه آن را به درستی بازاریابی مجدد کنید، محتوا می تواند حرفه ای طولانی و شگفت انگیز داشته باشد.

محتوای قدیمی را در تحولات جدید قرار دهید

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای بسیاری از مردم استفاده از محتوای قدیمی برای ایجاد تبدیل‌های جدید است. از آنجایی که آنها همیشه به دنبال جذب مشتریان بالقوه هستند، منطقی است که بخواهند از کارهایی که قبلا انجام داده اند استفاده کنند. هیچ کس نمی خواهد زمان، انرژی و پول خود را صرف ایجاد محتوایی کند که بتوان آن را از مکان های دیگر بازیافت کرد. بی اثر است.

پس چگونه می توانیم محتوای قدیمی را برداریم و دوباره آن را براق و جدید کنیم؟

با جداسازی محتوایی که می خواهید شروع کنید

این بزرگترین قدم در این لیست است. همه محتوای شما یکسان ایجاد نمی شود، به خصوص زمانی که صحبت از بازاریابی مجدد باشد. برخی از آنها به هیچ وجه مفید نخواهند بود زیرا خیلی قدیمی، خیلی قدیمی، خیلی خسته کننده و غیره هستند. این فرآیند را می توان به سه مرحله تقسیم کرد:

مرحله اول: ببینید چه محتوایی در گذشته بهترین بوده است

هر پلتفرم تحلیلی به شما معیارهایی می دهد تا با آنها کار کنید. به خاطر داشته باشید که موفقیت محتوا به تعاریف خودتان بستگی دارد و می توانید از انواع مختلف محتوای موفق برای اهداف مختلف استفاده کنید.

به عنوان مثال، شاید یک پست ترافیک فوق العاده خوبی را هدایت می کرد. بخش دیگر بهتر کار کرد تا مردم محصولات شما را بخرند یا در وبلاگ شما مشترک شوند. یکی دیگر ممکن است در رسانه های اجتماعی ترند شده باشد.

به عنوان مثال، اگر از Google Analytics استفاده می کنید، به Behavior -> Site Content بروید و مدتی را در آنجا بگذرانید:

نکات:

  1. از اندازه گیری ثانویه برای دیدن منبع اصلی ترافیک برای بهترین محتوای خود استفاده کنید
  2. از کادر جستجو برای فیلتر کردن نتایج بر اساس کلمه کلیدی استفاده کنید (و بنابراین بهترین محتوا را بر اساس موضوع گروه بندی کنید. آیا الگوی واضحی وجود دارد؟ آیا برخی از موضوعات فرعی که پوشش می دهید به طور مداوم عملکرد بهتری دارند؟)
  3. به معیارهای دیگر نگاهی بیندازید:
    • کدام صفحات نسبت به سایرین نرخ پرش بالاتری دارند (به احتمال زیاد باید در اسرع وقت به روز شوند، زیرا نرخ پرش بالاتر می تواند نشانه محتوای قدیمی باشد)
    • چه صفحاتی به عنوان “ورودی” به سایت شما عمل می کردند
    • کدام صفحات کاربران را تشویق می کنند که بیشترین/کمترین زمان را در سایت شما بگذرانند؟
    • کدام صفحات باعث خروج کاربران از سایت شما شده است؟

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

این به شما کمک می کند موفق ترین و مشکل سازترین صفحات را شناسایی کنید. یک صفحه گسترده از این صفحات ایجاد کنید تا مراحل بعدی خود را ترسیم کنید (ذکر شده در زیر)، و یک گزارش Google Analytics سفارشی برای نظارت بر عملکرد این صفحات پس از شروع کار بر روی آنها تنظیم کنید.

من از Cyfe استفاده میکنم [Disclaimer: Cyfe is my newest content marketing client but I had been using them – and still am – for years!] برای ایجاد پنل هایی مانند این زیرا باعث صرفه جویی در زمان می شود: یک بار پانل را باز کنید تا عملکرد چند صفحه را به طور همزمان مشاهده کنید:

ارتباط دادن
همچنین بررسی ویدیویی عالی خانم ایلین از این پلتفرم را بررسی کنید

مرحله دوم: به دنبال گزینه های ارتقا باشید

1. ببینید اوضاع چگونه تغییر کرده است

این می تواند به سادگی بفهمد که چگونه چیزها در حال حاضر با زمانی که برای اولین بار این قطعه را ایجاد کردیم متفاوت هستند. با این حال، همیشه توجه به آن ضروری نیست. شما به سادگی می توانید با استفاده از اطلاعات قدیمی اما به روز شده چیز جدیدی ایجاد کنید. به خصوص اگر می خواهید از اطلاعاتی که اکنون نادرست هستند فاصله بگیرید و شروع کنید به فشار دادن مردم به دنبال پیوندهای جدید شما به جای پیوندهای قدیمی.

این واقعاً به استراتژی، لحن برند و خود محتوا بستگی دارد. برخی چیزها می توانند به بازخورد مرتبط شوند و برخی چیزها نه.

برخی از موضوعات هنوز مرتبط هستند، اما اطلاعات قدیمی است. اکنون ممکن است زمان خوبی باشد تا دوباره آن را مرور کنید و چیزی با جزئیات جدید بنویسید که اکنون دانستن آن مهم است.

موضوع عمل: فهرستی از مقالات با عملکرد خوب که نیاز به به روز رسانی سریع دارند (بدون نیاز به نوشتن یک پیگیری کامل) ایجاد کنید و با آنها شروع کنید. آنها را در تقویم سرمقاله خود قرار دهید و مطالب قدیمی را در تاریخ بعدی مجدداً منتشر کنید. متوجه خواهید شد که گوگل به محض انجام این کار، آنها را برای ترافیک تحت فشار قرار می دهد، زیرا گوگل محتوای تازه را دوست دارد. این ساده ترین راه برای افزایش ترافیک جستجو برای محتوای قدیمی است.

2. پیوند به محتوای قدیمی در داخل

همچنین به شما امکان می دهد به طور بالقوه به محتوای قدیمی تر پیوند دهید. چگونه کمک می کند؟ خوب، گاهی اوقات اینطور نیست. اما مواقع دیگر می‌تواند برای شما کلیک کند یا فقط نشان دهد که قابل اعتماد هستید، زیرا برای مدت طولانی آن را پوشش داده‌اید. هرگز قدرت اثبات اینکه یک مرجع هستید را دست کم نگیرید.

موضوع عمل: این افزونه وردپرس را برای خودکار کردن لینک داخلی به محتوای با عملکرد خوب امتحان کنید. به صفحه‌گسترده مقالات قدیمی‌تری که برای ایجاد پیوند از سراسر وبلاگ خود روی آن کار می‌کنید، مراجعه کنید:

پلاگین برای ارتباط

مرحله 3: فراخوان برای اقدام خود را به روز کنید.

این مرحله را نادیده نگیرید! در بیشتر موارد، محتوایی که در حال حاضر ترافیک ایجاد می کند، فقط به یک فراخوان موثرتر برای اقدام برای بهبود درآمد نیاز دارد. چند ایده عبارتند از:

ممکن است راه‌های زیادی برای تغییر CTA وبلاگ شما بسته به اهدافتان وجود داشته باشد. این زمان خوبی برای شماست تا راه های بیشتری برای کسب درآمد از وبلاگ خود بیابید. در DirJournal، جنیفر ماترن چندین راه برای کسب درآمد از وبلاگ خود بدون تبلیغات فهرست کرد. من هنوز از این راهنما به عنوان یک مرجع استفاده می کنم وقتی به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد از آثارم هستم.

موضوع عمل: کار بر روی محتوای قدیمی فرصت خوبی برای مرتب کردن کل فرآیند تبدیل است. از آنجایی که می خواهید محتوای قدیمی شما سرنخ های بیشتری را جذب کند، آن را بهتر سازماندهی کنید.

با یک پلت فرم تولید سرنخ قوی شروع کنید که می تواند با فرم های وب سایت شما همگام شود و به شما امکان می دهد به طور منظم با سرنخ های خود در تماس باشید. من از Salesmate استفاده می کنم زیرا بسیار مقرون به صرفه و انعطاف پذیر است. این به من امکان می‌دهد مؤثرترین سرنخ‌هایم را برای پیگیری مؤثر و تبدیل سریع‌تر دنبال کنم:

فروشنده

به رسانه های جدید فکر کنید

یک راه واقعا عالی برای بازاریابی مجدد محتوای خود، تغییر سبک رسانه ای است که استفاده می کنید. در واقع، این احتمالاً روش مورد علاقه من برای بازیافت زباله های خودم است و هر فرصتی که به دست می آید از آن استفاده می کنم.

در مورد من، پست های وبلاگ قدیمی را می گیرم و از آنها به چند روش کلیدی استفاده می کنم:

  1. اینفوگرافیک
  2. نمایش اسلاید
  3. ویدئو
  4. فایل های PDF پاورپوینت
  5. کتاب های الکترونیکی
  6. سریال چند قسمتی
  7. قسمت ضبط صدا / پادکست.

من خودم از دومی استفاده نکردم زیرا منحنی یادگیری تندتر و زمان محدودتری دارد. اما من افراد زیادی را می شناسم که این کار را انجام داده اند و نتایج فوق العاده موفقی بوده است. Convince and Convert یک پست عالی در مورد چگونگی رشد پادکست در سال 2017 (به روز رسانی 2018) دارد. طبق یک آمار، 15 درصد از آمریکایی ها در ماه به پادکست گوش می دهند … این 65 میلیون است!

از آنجایی که این قالب به گسترش و جذب آگاهی دیجیتال ادامه می‌دهد، این می‌تواند فرصتی واقعی برای کسانی باشد که می‌خواهند روش جدیدی برای ارائه اطلاعات در زمینه‌ای باشد که فقط گسترش و بهبود یابد.

البته راه های زیادی برای این کار وجود دارد. من روش های بالا را ترجیح می دهم زیرا سبک های محتوایی هستند که به خوبی می شناسم. این بدان معناست که من می توانم آنها را به سرعت بسازم و بسته به اینکه آنها ترجیح می دهند رسانه خود را چگونه مصرف کنند، به مخاطبان بیشتری برسم. برای مثال اگر ترجیح می دهند تماشا کنند، مجبور نیستم آنها را مجبور به خواندن کنم.

خواندن اضافی: من تاکتیک های بسته بندی مجدد خود را در مقاله قدیمی خود در اینجا با عنوان “چگونه با بسته بندی مجدد و نوشتن مقالات پیگیری هوشمند بال های محتوای قدیمی خود را بال دهیم” توضیح دادم.

پاداش: ببینید آیا جایی برای مهمانان وجود دارد یا خیر

این یکی دیگر است که من واقعا دوست دارم. وبلاگ نویسی مهمان همیشه نان من بوده است. بسیاری از وبلاگ ها فرصت هایی را برای نوشتن برای آنها ارائه می دهند، و استفاده از نسخه های جدید محتوای قدیمی شما که کاملاً منحصر به فرد و مرتبط هستند، می تواند راهی عالی برای انجام این کار باشد.

همچنین راهی برای قرار گرفتن در معرض دید مخاطبان جدیدی است که از قبل به آنچه شما برای گفتن علاقه دارند، علاقه مند هستند. قوانین ممکن است از سایتی به سایت دیگر متفاوت باشد تا جایی که به وبلاگ، کانال ویدیویی شما و غیره پیوند داده شود. اما اگر بتوانید چند بک لینک قدرتمند بسازید، تاثیر باورنکردنی بر تبدیل شما خواهد داشت. یا حداقل توانایی آوردن آنها را به سایت خود جایی که تلاش خودتان بقیه کارها را انجام می دهد.

محتوای شما همچنان می تواند برای شما کار کند!

بله، قدیمی است، کمی کپک زده و شاید دیگر کاملا مرتبط نباشد. اما همچنان می توانید از آن برای افزایش تبدیل استفاده کنید. فقط باید آن را گردگیری کنید، دوباره براق کنید و خاموش کنید. واقعاً به همان اندازه که به نظر می رسد ساده است. پس شروع کن!

منابع بیشتر



دیدگاهتان را بنویسید