تنها چیزی که همه وبلاگ نویسان بیشتر از همه می خواهند، یک مخاطب درگیر است که به آنها بازخورد مثبت و بازخورد درباره کسب و کارشان بدهد.
راه برای نشان دادن این واکنش وبلاگ نویسی است، درست است؟
لازم نیست.
برای اینکه خود را “وبلاگر” خطاب کنید، باید محتوایی داشته باشید که دائماً ظاهر و تازه باشد. در حالی که انجام این کار در وب سایت خود هر هفته مهم است، باید در وب سایت های سایر سایت های وبلاگ نویسی نیز اتفاق بیفتد. با این حال، بسیاری از وبسایتهای تجاری که محتوا تولید میکنند، زمان کافی برای ایجاد محتوای صادقانه که در جای دیگر ظاهر میشود را ندارند.
گاهی اوقات زمان کافی در روز برای این کار وجود ندارد.
پس چیکار میکنی؟
با یک صاحب کسب و کار جالب برخوردم که وبلاگش تقریباً یک شبه منفجر شد. او همچنین هیچ استراتژی برای پذیرایی از مهمان نداشت. اما او چند چیز دارد که باید در برنامه بازاریابی خود داشته باشید که می تواند به شما کمک کند.
در این مقاله، میخواهم در مورد جاستین کاتس، بنیانگذار و مدیرعامل Kats Botanicals صحبت کنم که بیش از 60 گونه از Kratom و همچنین داروهای گیاهی دیگر را به فروش میرساند. او مخاطبان خود را مجذوب خود می کند زیرا درک می کند که هنگام خرید Kratom به دنبال چه چیزی هستند، علاقه مند است و محتوای خود را بر اساس آن قرار می دهد.
محصول شما ممکن است متفاوت باشد، اما نتایج یکسان است. در اینجا کاری است که او در شش ماه گذشته انجام داده است که می تواند تجارت شما را متحول کند.
شماره 1 – یک جامعه بسازید
یک استراتژی ارسال مهمان طبیعی، نوعی است که پلی از مخاطبان بزرگتر شما (وبلاگی که می خواهید در آن پست مهمان پست کنید) به برند یا وبلاگ خودتان ایجاد می کند.
پست مهمان به شما، خوانندگان خانم ایلین، این امکان را می دهد که در مورد استراتژی های مختلف صاحبان مشاغل خلاق مانند جاستین کاتز که ممکن است در غیر این صورت از آنها اطلاعی نداشته باشید، بیاموزید.
به این می گویند a دو طرفه استراتژی ساخت جامعه، و اگرچه بسیار موثر است، به یاد داشته باشید که ما در مورد پست مهمان صحبت نمی کنیم.
اما ما هنوز در مورد عامل جامعه صحبت می کنیم. برند شما به یک سکوی فرود برای جامعه شما نیاز دارد. امروزه، گروههای فیسبوک یکی از بهترین مکانهایی هستند که شرکتها از آنها برای ترغیب مردم به تعامل با برندشان استفاده میکنند. این برای مشتریان جدید و فعلی صادق است.
در حالی که گروه های فیس بوک مکانی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما هستند، در ابتدا وقت خود را صرف کنید. محیطی را برای مشتریان و اعضای جامعه خود ایجاد کنید تا بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. در ابتدا از روش های تبلیغاتی به آرامی استفاده کنید، تا زمانی که اعضای جامعه به اندازه کافی با این روند راحت باشند، به سمت بالا حرکت کنید.
اگر این فضا را به درستی ایجاد کنید، طبیعتاً مخاطب شما به سمت این فرآیند تعاملی که برای آنها ایجاد کرده اید جذب می شود.
در ابتدا ممکن است متوجه شوید که کمی کند خواهد بود. جذب مخاطب هدف به گروه می تواند از طریق چندین خروجی انجام شود.
- از صفحه فیس بوک شما
- از لیست ایمیل
- از وبلاگ شما
- از محصول/خدمت شما (در صورتی که بخواهند قبل از خرید بیشتر بدانند)
- تبلیغات فیس بوک – بستگی به این دارد که چقدر می خواهید خرج کنید
- دهان به دهان
مهم است که به یاد داشته باشید که این می تواند شریان حیات کسب و کار شما باشد، بنابراین حتماً از همان ابتدا آن جامعه را بسازید.
مزایای گروه فیسبوک شما:
- گروه ها نسبت به صفحات فیس بوک دسترسی ارگانیک بیشتری دارند.
- گروه ها همچنین اعلان هایی را برای افراد جامعه ارسال می کنند. این باعث تعامل بیشتر و تشویق بیشتر تعامل می شود.
- چنین گروه هایی می توانند به طور چشمگیری میزان موفقیت کسب و کار شما را افزایش دهند.
اگر به درستی مدیریت شود، گروه فیس بوک شما می تواند به تنهایی به عنوان یک منبع بازاریابی بزرگ برای وبلاگ شما باشد.
شماره 2 – از محتوای چند رسانه ای به طور موثر استفاده کنید
به عنوان یک وبلاگ نویس، قبلا برای ایجاد محتوا ثبت نام کرده اید. با این حال، ممکن است ندانید در چه سطحی باید محتوا تولید کنید.
هرچه محتوای بیشتری ایجاد کنید، فرصت های بیشتری برای دیده شدن کسب و کار شما توسط افراد بیشتری وجود دارد.
با استفاده از ویژگی جامعه از بالا، آقای کاتز توضیح می دهد که چرا باید از محتوای چند رسانه ای استفاده کنید.
چه در حال فروش لباس باشید و چه خدمات سئو، محتوای شما باید در مورد آن باشد، نه یک فروش یا ترفند. بسیاری از وبلاگ نویسان شانس خود را برای فروش کاهش داده اند، زیرا هر قطعه از محتوا بیش از حد فشار آور یا رو به جلو بود.
مفید باشید. آموزنده باشید طبیعی باش.
در اینجا برخی از مطالبی است که جاستین در گذشته در جامعه خود استفاده کرده است و مخاطبانش به خوبی به آن پاسخ داده اند:
- ویدیویی که قبلا ضبط شده (و ویرایش شده). – برای مشاهده محتوای آموزنده افرادی که سوالاتی دارند یا فقط می خواهند درباره کسب و کار شما بیشتر بدانند به این نوع محتوا علاقه مند خواهند شد.
- ویدئوی زنده – فیس بوک مکانی عالی برای جلسات ویدیویی زنده است. این نوع قرار دادن رسانه ها می تواند مخاطبان شما را به سمت برند شما و کارهایی که می توانید برای آنها انجام دهید سوق دهد. از این فرصت برای هدایا و فروش استفاده کنید.
- محتوای معمولی – AKA، محتوای نوشته شده در وبلاگ شما. این باید استفاده موثر از محتوای سبک باشد که برای خوانندگان شما آموزنده و آسان باشد. این به آنها کمک می کند در جامعه شما در مسیر خود باقی بمانند.
شماره 3 – خدمات مشتری را حفظ کنید
چرا یک وبلاگ نویس به استراتژی خدمات مشتری نیاز دارد؟
اگر چیزی می فروشید، به یک طرح خدمات مشتری نیاز دارید. حتی قبل از اینکه اولین محصول خود را راه اندازی کنید، برنامه خدمات مشتری شما باید انجام شود.
شما حتی ممکن است یک کسب و کار واحد باشید – و قدرت بیشتری برای شما داشته باشید – اما یک فرد انفرادی باید درک کند که بدون مشتری، آنها هیچ تجارتی ندارند.
پس این مستلزم چه چیزی است؟
جاستین توضیح داد که چگونه هزاران دلار سهام را دور انداخت زیرا با استانداردهای او مطابقت نداشت.
باز هم، ممکن است شما محصولی نداشته باشید که کسی بتواند آن را به تعویق بیندازد، اما ایده همچنان همان است. اجازه ندهید وبلاگ شما چیزی ایجاد کند که کاملاً به آن افتخار نمی کنید.
ایده این است که شما می خواهید بتوانید از چیزی که می فروشید دفاع کنید، به این معنی که افرادی را پیدا کنید که از کسب و کار شما در حال حاضر و همچنین در آینده حمایت کنند.
اجازه دهید جامعه شما با شما تعامل داشته باشد. به آن ها اجازه دهید سوال بپرسند و با شما ارتباط برقرار کنند. هرچه بیشتر شما و محصولتان را بشناسند، احتمال بیشتری دارد که در مورد آن به دیگران بگویند.
در نتیجه
راه های زیادی برای ایجاد وبلاگ شما وجود دارد، اما بهترین راه از طریق افراد است. اگر شما هم مانند دوست من جاستین هستید و ممکن است زمان کافی برای ایجاد محتوای زیاد در سایت های دیگران نداشته باشید، می توانید استراتژی خود را برای رفع این سه چالش تنظیم کنید.
دلیل کارآمدی آن این است که بیشتر بر روی شخص تمرکز می کند تا استراتژی، و مردم بیشتر از هر چیز دیگری پذیرای مکالمات صمیمی هستند.
شما چی فکر میکنید؟ آیا استراتژی های پست غیر مهمان دارید که در گذشته برای شما کارآمد بوده است که من به آن اشاره نکرده ام؟ در زیر به من اطلاع دهید!