4 تاکتیک قدرتمند برای گرفتن سرنخ های بیشتر از وبلاگ خود


آیا می خواهید سرنخ های بیشتری از وبلاگ خود بگیرید؟

هنگامی که شما وبلاگ می کنید، یکی از اهداف شما باید تبدیل هرچه بیشتر ترافیک به سرنخ باشد. جذب سرنخ های بیشتر به افزایش درآمد شما کمک می کند زیرا مخاطبانی برای تبلیغ دوره ها، خدمات و محصولات خود خواهید داشت.سرنخ های بیشتری را در وبلاگ خود جذب کنید

همچنین می‌توانید با اشتراک‌گذاری آخرین پست‌های وبلاگتان از سرنخ‌ها استفاده کنید و ترافیک را افزایش دهید. این به ویژه ترافیک تکراری را افزایش می دهد، که تنها 20٪ از بازدیدهای روزانه (80٪ جدید) است. وقتی مردم دوباره از وبلاگ شما بازدید می کنند، روند پرورش شروع می شود و آنها شروع به اعتماد به شما می کنند. بنابراین، آنها به احتمال زیاد از شما خرید می کنند یا شما را استخدام می کنند.

تاکتیک های زیادی برای جذب مشتریان بالقوه وجود دارد. در یک طرف طیف روش اثبات شده انتشار یک کتاب الکترونیکی قابل دانلود و قرار دادن آن در پشت فرم صفحه فرود است. در انتهای دیگر طیف، ابزارهای پیچیده تحلیل مخاطبان محتوا قرار دارند که می توانند به شما کمک کنند بازدیدکنندگان ناشناس سایت را شناسایی کنید تا بتوانید با آنها تماس بگیرید و کمک ارائه دهید. و در این بین تاکتیک های زیر وجود دارد که نسبتاً کم تعمیر و نگهداری هستند اما از پیام های هدفمند برای حداکثر طنین انداز مخاطب پشتیبانی می کنند.

آزمون های با تبدیل بالا را اجرا کنید

یک تکنیک برای جذب مشتریان بالقوه که اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است، آزمون‌ها هستند. اینجاست که شما یک آزمون خودکار راه‌اندازی می‌کنید که از بازدیدکنندگان وبلاگتان یک سری سؤال می‌پرسد، و در پایان آزمون آن‌ها را به یک فرم انتخابی هدایت می‌کند که در آن می‌توانند یک آهن‌ربای اصلی مانند یک گزارش یا یک کتاب الکترونیکی را دانلود کنند.

اکثر افرادی که در آزمون شرکت می کنند مشترک گزارش می شوند زیرا آهنربای سربی که نشان داده می شود با پاسخ هایی که ارائه می دهند بسیار مرتبط است. دقیقا همان چیزی را که به دنبال آن هستند به آنها می دهد.

اما برای اینکه آن را به نتیجه برسانید، باید تحقیقات زیادی در مورد مخاطبان انجام دهید و سوالات درست را بپرسید. شما همچنین باید چندین آهنربا سرب ایجاد کنید، زیرا باید محتوای دروازه ای بسیار خاصی را برای نرخ تبدیل بالا ارائه دهید.

به عنوان مثال، برایانا برنر از Spiked Parenting نرخ تبدیل وبلاگ خود را با استفاده از آزمون فوق تنها در دو هفته 233 درصد افزایش داد. پس از شرکت در مسابقه، میانگین ثبت نام هفتگی او از 30 به 70 رسید. من شما را تشویق می کنم که امتحان را بررسی کنید و ببینید چگونه کار می کند. بر اساس پاسخ های شما، 16 نتیجه مختلف به دست می آید، بنابراین قطعاً باید ایده هایی در مورد نحوه سفارشی سازی پاسخ های خود به شما ارائه دهد.

پس از گذراندن آزمونی که در بالا توضیح داده شد، در مورد مخاطبان خود فکر کنید و به ذهن آنها وارد شوید. سپس تمام مشکلاتی که دارند را یادداشت کنید و یک مسابقه امتحانی بسازید که سؤالاتی را که می خواهند پاسخ دهند، بپرسید.

برای هر پست وبلاگ یک به روز رسانی محتوا ایجاد کنید

یکی دیگر از روش‌های جذب سرنخ که نرخ تبدیل بالایی را ارائه می‌کند، به‌روزرسانی محتوا است. به روز رسانی محتوا یک آهنربای اصلی است که به طور خاص برای یک پست وبلاگ ایجاد شده است. آنها نرخ تبدیل باورنکردنی دارند زیرا موضوع به روز رسانی بسیار مرتبط با موضوع پست وبلاگ است.

نمونه ای از وبلاگ نویسی که به طور مداوم از به روز رسانی محتوا استفاده می کند، برایان دین از Backlino است. همانطور که می توانید در اینجا بخوانید، او با آنها به نتایج عالی دست یافت. در این پست، برایان توضیح می دهد که چگونه یک چک لیست فاکتورهای رتبه بندی گوگل برای پست وبلاگ خود در همین موضوع ایجاد کرده است و باعث افزایش 785 درصدی تبدیل شده است.

تنها کاری که خوانندگان باید انجام دهند این است که روی پیوند کلیک کرده و با آدرس ایمیل خود ثبت نام کنند تا چک لیست را دریافت کنند.

برای رسیدن به آهنرباهای سربی وقت گیر، لازم نیست کمر خود را بشکنید. یک چک لیست بر اساس موضوع پستی که می خوانند باید کافی باشد. دیگر آهن‌ربای‌های سربی ساده‌ای که می‌توانید ایجاد کنید، ویدیوهای کوتاه، نسخه‌های پی‌دی‌اف پست‌های وبلاگ (مخصوصاً اگر طولانی باشند) هستند تا بعداً بخوانید و غیره.

یک مثال عالی از این موضوع در این آموزش ویدیویی در مورد استفاده از LeadBoxها نشان داده شده است.

وبینارها را تبلیغ کنید

اگر می‌خواهید روش‌های تولید سرنخ ارگانیک بالا را با برخی روش‌های پولی ترکیب کنید، توصیه می‌کنم وبینارها را امتحان کنید زیرا نرخ تبدیل بالایی دارند. به عنوان مثال، Adobe توانست به طور متوسط ​​51٪ ثبت نام در صفحات فرود وبینار خود داشته باشد.

برای بهترین نتایج، مطمئن شوید که تبلیغات هدفمندی را اجرا می کنید و موضوع وبینار را انتخاب می کنید که برای اکثر خوانندگان شما جذاب باشد. همچنین یک صفحه فرود قدرتمند ایجاد کنید که وبینار را به عنوان یک رویداد زنده یک بار تبلیغ می کند، زیرا این عاملی است که نرخ تبدیل واقعا بالایی ایجاد می کند.

و مطمئن شوید که به طور مرتب ایمیل و پیامک یادآوری ارسال می کنید تا اکثر ثبت نام کنندگان در آن شرکت کنند.

همچنین می توانید از وبینارها برای تبدیل ترافیک ارگانیک استفاده کنید، اما نرخ تبدیل خیلی بالا نخواهد بود. بنابراین از ترکیبی از ترافیک ارگانیک و پولی برای تبلیغ وبینارهای زنده خود استفاده کنید. می توانید از وبینارهای ضبط شده برای تبدیل ترافیک ارگانیک استفاده کنید.

وبینارها همچنین در تبدیل شرکت کنندگان به خریداران بسیار خوب هستند، بنابراین مطمئن شوید که برخی از محصولات یا خدمات را در پایان می فروشید.

برای دسترسی به افرادی که ثبت نام نکرده اند، هدف گذاری مجدد را امتحان کنید

مهم نیست از چند روش استفاده می کنید، اکثر افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند به سرنخ تبدیل نمی شوند. برای تبدیل این افراد باید از تکنیک تبلیغاتی به نام retargeting استفاده کنید. اینجا جایی است که پیکسلی را که توسط یک شبکه اجتماعی یا موتور جستجو ارائه می شود در وب سایت خود نصب می کنید. پیکسل بازدیدکنندگان وب سایت را ردیابی می کند، بنابراین وقتی تبلیغات ایجاد می کنید، می توانید همان افرادی را که از وب سایت شما بازدید کرده اند، هدف قرار دهید.

آنها زمانی بهترین کار را انجام می دهند که افرادی را که از قسمت خاصی از وب سایت شما بازدید کرده اند، به جای همه آنها، هدف قرار دهید، زیرا می توانید تبلیغات بسیار مرتبط را نشان دهید.

اکثر سایت های پیشرو مانند لینکدین، گوگل، فیس بوک و پینترست به شما اجازه می دهند بازدیدکنندگان وبلاگ خود را تغییر مسیر دهید. اما مطمئن شوید که استراتژی‌های تبلیغاتی مختلفی برای هر شبکه اجتماعی دارید، زیرا آنها محدودیت‌ها و بهترین شیوه‌های خاص خود را دارند.

این تاکتیک های قدرتمند را برای به دست آوردن سرنخ های بیشتر اجرا کنید

این 5 تاکتیک است که می توانید از آنها برای تبدیل سرنخ های بیشتر از وبلاگ خود استفاده کنید. آنها در مقایسه با روش‌های تولید سرنخ معمولی به تلاش بیشتری نیاز دارند، اما ارزش آن را دارند زیرا به تبدیل سرنخ‌های بیشتر کمک می‌کنند. این به نوبه خود به افزایش درآمد شما کمک می کند.

آیا از هر یک از تاکتیک های بالا برای جذب سرنخ های بیشتر از وبلاگ خود استفاده می کنید؟ از چه روش های دیگری استفاده می کنید؟ لطفا نظرات خود را در زیر بنویسید.



دیدگاهتان را بنویسید