تقریباً هر وبلاگ نویسی خواهان ترافیک بیشتری است.
وبلاگ نویسان در حال مبارزه
وبلاگ نویسان موفق
چه در وبلاگ نویسی تازه کار باشید و چه یک وبلاگ نویس حرفه ای شناخته شده، همیشه می توانید از کمی ترافیک اضافی استفاده کنید زیرا ترافیک وبلاگ رگ حیاتی وبلاگ شما است. بدون ترافیک، شما یک دفتر خاطرات سایبری نگه می دارید.
امروز می خواهم 7 نکته را به اشتراک بگذارم که به شما کمک می کند تا به طور مداوم ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهید.
1: نظر دادن در وبلاگ
کامنت گذاشتن در وبلاگ شاید بهترین فعالیت برای هدایت ترافیک وبلاگ از مبتدیان به وبلاگ نویسان معتبر باشد.
هر کسی میتواند یک نظر مفید و مفصل بنویسد که تأیید شود و شما را تقویت کند.
نظرات وبلاگ به شما کمک می کند تا با وبلاگ نویسان در جایگاه خود ارتباط برقرار کنید و منجر به مشارکت های پر رونق شود.
من در چندین وبلاگ شناخته شده معرفی شده ام و از طریق این رسانه دوستی ایجاد می کنم.
حتی بهتر؟ نظر دادن در وبلاگ یک مانع ورود کم فعالیت، به این معنی که تا زمانی که یک نظر یک خطی ایجاد نکنید، از پوشه های اسپم خارج می شوید و نظرات شما منتشر می شود.
یک پاراگراف 3-4، نظر عمیق بنویسید.
نظر خود را با خطاب به نام وبلاگ نویس خود شخصی سازی کنید.
از همکار وبلاگ نویس خود برای به اشتراک گذاشتن دانش خود تشکر کنید و با نام شما امضا کنید.
اگر به درستی در وبلاگ کامنت بگذارید، زمانی که خوانندگان روی لینک شما کلیک می کنند و شما را به وبلاگ دنبال می کنند، ترافیک دریافت می کنید و دوستی هایی که از طریق کامنت گذاری موثر در وبلاگ ایجاد می کنید به شما کمک می کند تا ترافیک خود را افزایش دهید.
2: پست مهمان
پست وبلاگ مهمان از نوع شما.
این یکی از بهترین راه ها برای هدایت ترافیک به وبلاگ شما است.
پست مهمان به شما امکان دسترسی به یک مخاطب بزرگ، هدفمند و بالغ را می دهد. اگر پست های مفیدی بنویسید، برخی از جامعه وبلاگ نویسی شما را به وبلاگ شما دنبال می کنند.
برای تمرین روزانه 1000 کلمه در یک سند Word بنویسید. وقتی کارتان تمام شد، سند را دور بیندازید. این عادت به شما اعتماد به نفس و وضوح در نوشتههایتان میدهد، که به شما کمک میکند در وبلاگهای معتبر پست مهمان ارسال کنید.
وقتی نوبت به معرفی وبلاگ نویسان مهمان می رسد، ترجیح می دهم از طریق نظرات وبلاگ و تبلیغ سایر وبلاگ نویسان ارتباط برقرار کنم، بنابراین دعوت نامه هایی برای پست مهمان دریافت می کنم تا اینکه وبلاگ نویسان را تعقیب و تبلیغ کنم.
اگر با وبلاگ نویسان موفق در جایگاه خود دوست شوید و روزانه نوشتن را تمرین کنید، فرصت های پست مهمان به دامان شما خواهد افتاد.
3: محتوای وبلاگ نویسان دیگر را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
سخاوتمندانه مطالب وبلاگ نویسان دیگر را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
شبکه ای از دوستان وبلاگ نویس ایجاد کنید.
اگر دوستان وبلاگ نویس شما آزادانه شما را تبلیغ کنند، ترافیک وبلاگ شما افزایش می یابد.
به اشتراک گذاری محتوای وبلاگ از سایر وبلاگ نویسان در:
لیزا سیکارد از Inspire to Thrive نمونه شگفت انگیزی از کسی است که این مفهوم را زنده کرده است.
ما با اشتراک گذاری مطالب یکدیگر در شبکه های اجتماعی و اظهار نظر در وبلاگ های یکدیگر دوست شدیم.
هر اشتراک اجتماعی عضویت ما را تقویت می کند و همچنین ترافیک وبلاگ ما را افزایش می دهد زیرا ما قبیله محتوای خود را از یک وبلاگ نویس معتبر و مشهور دوباره معرفی می کنیم.
به راحتی می توانید وبلاگ نویسان دیگر را تبلیغ کنید.
به وبلاگ نویسان دیگر کمک کنید تا ترافیک بیشتری برای افزایش ترافیک وبلاگ شما داشته باشند.
4: محتوای وبلاگ نویسان دیگر را در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید
بخش هایی از محتوا را به سبک قطعه به اشتراک بگذارید و خوانندگان خود را به سایر وبلاگ نویسان هدایت کنید.
از وبلاگ نویسی که در حال ظهور است نام ببرید. یا به پست وبلاگ مفیدی که دوستتان به تازگی منتشر کرده است پیوند دهید.
این یک راه فوق العاده آسان برای یافتن دوستانی است که آزادانه شما را تبلیغ می کنند و به پست های وبلاگ شما اعتبار می بخشند.
اگر به مثال نیاز دارید، فقط این پست را دوباره بخوانید تا ببینید چگونه به وبلاگ نویسان موفقی که محتوای ارزشمند منتشر می کنند پیوند می دهم.
5: مصاحبه با وبلاگ نویسان
نظرسنجی از وبلاگ نویسان
ایجاد دوستی.
ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهید.
با مصاحبه با وبلاگ نویسان از طریق:
می توانید مخاطبان خود را با یک منبع قابل اعتماد در جایگاه خود آشنا کنید.
اکثر افرادی که با آنها مصاحبه می کنید، به طور فعال پست وبلاگ را با دنبال کنندگان خود تبلیغ می کنند، که بلافاصله ترافیک را افزایش می دهد.
به دنبال بهترین کارشناسان در حوزه کاری خود باشید تا بیشترین بهره را از مصاحبه خود ببرید.
6: به سوالات در Quora پاسخ دهید
به سوالات در Quora پاسخ دهید.
اعتبار خود را بسازید. جذب ترافیک وبلاگ
تعداد زیادی از کاربران Quora روزانه به صورت آنلاین میآیند تا سؤالات اصلی مربوط به طیف گستردهای از جایگاهها را بپرسند.
وبلاگ نویسان با تجربه با ارائه پاسخ به سوالات مرتبط، ترافیک ثابتی را برای وبلاگ خود فراهم می کنند.
از زمان نوشتن این مقاله، من 130000 بازدید از پاسخ های Quora خود دریافت کرده ام.
وبلاگ نویسان برتر مانند نیل پاتل را می توان مشاهده کرد که پاسخ های مفیدی را به صورت آنلاین ارائه می دهند، شهرت خود را افزایش می دهند و ترافیک وبلاگ را در این فرآیند افزایش می دهند.
7: خود انتشار کتاب های الکترونیکی در آمازون
این یکی از مسیرهای آسفالته است.
اما اگر برای لحظهای متوجه شوید که آمازون اساساً یک محصول گوگل است، میدانید که چگونه بسیاری از وبلاگها میتوانند شما را از طریق کتابهای الکترونیکی شما که به صورت آنلاین منتشر شدهاند پیدا کنند.
من حجم ثابتی از ترافیک را از طریق مشتریان آمازون هدایت می کنم که 1 و در برخی موارد همه 124 کتاب الکترونیکی من را خریداری کرده اند و سپس از وبلاگ من از غول فروشگاه دیجیتال بازدید کرده اند.
کتابهای الکترونیکی کوچکی را بنویسید و خودتان منتشر کنید که به مشکلات رایج در زمینه شما میپردازد.
ترافیک را از یک مخاطب هدف عظیم به وبلاگ خود هدایت کنید.
در ویدیوی خانم ایلین “چگونه یک وبلاگ پایدار بسازیم!”
نکته جایزه
من سال هاست که در وبلاگ نویسی با مشکل وحشتناکی روبرو بوده ام، زیرا هاست ارزان و مزخرف خریدم.
من حتی برای جذب ترافیک به وبلاگم کارهای درستی انجام دادم، اما وقتی خوانندگان بالقوه وارد شدند، با بارگذاری کند مواجه شدند یا بدتر از آن، وبلاگ من خراب شد. خبر بد زیرا خوانندگان به سمت تپه ها رفته اند.
توصیه های بالا را دنبال کنید و به خودتان لطف کنید. روی هاست معتبر سرمایه گذاری کنید تا کمپین ایجاد ترافیک خود را افزایش دهید.
خوانندگان شاد UX با کمال میل وبلاگ شما را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارند و ترافیک وبلاگ شما را افزایش می دهند.
خواندن این منبع دقیق در WHSR را برای یافتن راه حل میزبانی مناسب برای نیازهای خود و حفظ ترافیک وبلاگ خود توصیه می کنم:
نظرات میزبانی WHSR – بهترین لیست میزبانی وب
نوبت شماست
آیا از این روش ها برای هدایت ترافیک به وبلاگ خود استفاده می کنید؟
چگونه ترافیک را به وبلاگ خود هدایت می کنید؟
چه نکاتی را می توانید به این لیست اضافه کنید؟