5 روش مطمئن برای ایجاد محتوا برای دریافت ترافیک و لینک بیشتر در سال 2018


چندین وبلاگ نویس مانند نیل پاتل، پت فلین، دارن رز وجود دارند که هر بار که پست می کنند ترافیک زیادی دریافت می کنند و به پست های وبلاگ خود لینک می دهند. و بسیاری دیگر هستند که واقعاً تلاش می کنند تا حتی صدها بازدیدکننده را به خواندن محتوای خود بکشانند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا؟ترافیک وبلاگ بیشتر

دلیل: تاکتیک های تبلیغ محتوای آنها. افرادی که تعداد زیادی ترافیک دریافت می کنند، استراتژی های ارتقای محتوای مناسب را اجرا می کنند. بدون شک، ایجاد محتوایی که به طور طبیعی لینک ها را جذب می کند، همیشه کلید افزایش ترافیک و فروش است.

بنابراین چگونه می‌توانید در سال 2018 و بعد از آن، محتوای مناسب پیوند ایجاد کنید؟ در این راهنمای گام به گام، 5 روش اثبات شده برای ایجاد محتوایی که لینک‌ها و ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد را کشف خواهید کرد.

بیا شروع کنیم!

چگونه محتوایی ایجاد کنیم که ترافیک و بک لینک بیشتری ایجاد کند؟

موضوعاتی که توجه شما را به خود جلب می کند، طوفان فکری کنید
بنابراین چگونه می‌توانید ایده‌های عالی برای موضوع‌هایی که به صورت آنلاین در فضای مجازی منتشر می‌شوند، پیدا کنید؟

من یک راهنمایی سریع برای شما دارم.

در مورد موضوعاتی بنویسید که مشکلات مخاطبان شما را حل می کند. بر ارائه ایده های موضوعی پیرامون نگرانی های مخاطب هدف خود تمرکز کنید.

این روشی است که اکثر وبلاگ نویسان موفق برای تولید محتوا از آن استفاده می کنند. به این فکر کنید که مخاطبان شما برای بازدید از وبلاگ شما چه چیزی را در گوگل تایپ می کنند. سپس شروع به طوفان فکری آن ایده ها کنید. آنهایی را که منطقی نیستند حذف کنید.

علاوه بر نکته فوق، در اینجا چند نکته باورنکردنی وجود دارد که هرگز ایده های پست های وبلاگ را از دست ندهید، بنابراین از آنها برای افزایش چشمگیر ترافیک وب سایت خود استفاده کنید.

  • از Quora استفاده کنید: این یک پلت فرم محبوب است که در آن خوانندگان پاسخ سوالات خود را پیدا می کنند. فقط یک موضوع مرتبط با صنعت خود را تایپ کنید و سؤالات زیادی خواهید دید (اگر صنعت شما به اندازه کافی محبوب است!). بهترین ها را برای تبدیل به ایده های پست وبلاگ انتخاب کنید. همچنین می توانید زمانی که پست اصلی وبلاگ شما منتشر شد به این پست Quora پاسخ دهید. به این ترتیب می توانید بازدیدکنندگان بیشتری را برای پست های وبلاگ خود از Quora جذب کنید.
  • از مخاطبان خود بپرسید: این ساده ترین و در عین حال موثرترین راه برای ارائه ایده های اثبات شده پست وبلاگی است که ویروسی می شوند. فقط از مخاطبان خود بپرسید که از شما چه انتظاری دارند. در مورد مشکلات آنها بپرسید و در مورد حل آنها پست های وبلاگ بنویسید. یا حتی بهتر، به آن‌ها ایمیل بزنید تا موضوعات مورد علاقه‌تان را که می‌خواهند در وبلاگتان پوشش دهید، به اشتراک بگذارند.
  • از Buzzsumo استفاده کنید: Buzzsumo قطعا بهترین ابزار برای یافتن ایده های عالی برای هر وبلاگی است (مهم نیست در چه جایگاهی هستید). فقط یک موضوع را در نوار جستجوی آنها تایپ کنید و لیستی از تمام مقالات محبوب (به همراه اینفوگرافیک، کتاب الکترونیکی، ویدیو و غیره) را با توجه به پست های رسانه های اجتماعی، تعداد بک لینک ها و غیره در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین، می توانید به راحتی بهترین موضوعات را برای نوشتن انتخاب کنید تا ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

تولید محتوای خود را مهندسی معکوس کنید

معمولاً چه کار می کنیم تا ترافیک بیشتری داشته باشیم؟ ما محتوای بیشتری تولید می کنیم، درست است؟

و اگر این کافی نیست، ما مرتباً محتوای بیشتری را در مورد هر موضوع مرتبط با صنعت خود منتشر می کنیم.

این یکی از بزرگترین اشتباهات در تولید محتوا است.

به جای نوشتن در مورد هر موضوعی زیر نور خورشید، موضوعاتی را انتخاب کنید که ثابت شده است در فضای مجازی منتشر می شوند. این چیزی است که من آن را “محتوای مهندسی معکوس” می نامم.

این در مورد ایجاد محتوایی است که به طور طبیعی لینک ها و ترافیک بیشتری را جذب می کند. حالا اجازه دهید در مورد آن به تفصیل توضیح دهم.

اگر مدتی است که وبلاگ نویسی کرده اید، ممکن است اصطلاح “مهندسی آسمان خراش” را شنیده باشید. این به سادگی شامل 3 مرحله است.

  1. یافتن مؤثرترین محتوا در جایگاه خود
  2. ایجاد محتوای بهتر در اطراف آن
  3. آن را به افراد مناسب تبلیغ کنید تا بتوانید ترافیک و لینک بیشتری دریافت کنید

من بسیاری از وبلاگ نویسان و بازاریابان را دیده ام که ترافیک و لینک های خود را با استفاده از این تکنیک افزایش می دهند. فقط مطمئن شوید که زمان با کیفیتی را صرف جستجوی موضوعات پرطرفدار مرتبط با مخاطب هدف خود می کنید.

سرفصل های خود را تعریف کنید و آنها را با ارزش کلیک کنید

از هر 10 نفر 8 نفر سرفصل های شما را می خوانند و 2 نفر از آنها کپی شما را می خوانند.

تکان دهنده است، اینطور نیست؟

اگر عناوین شما جلب توجه نکنند، خوانندگان برای همیشه از بین خواهند رفت.

سرفصل های شما نقش مهمی در ایجاد محتوایی دارند که ترافیک و لینک های بیشتری را جذب می کند. آنها همه جا در سرفصل های پست وبلاگ، نتایج موتورهای جستجو، فید توییتر، پست های فیس بوک و غیره خواهند بود. بنابراین زمانی را صرف ایجاد سرفصل هایی کنید که مخاطبان شما را مجذوب خود کند.

با این اوصاف، در اینجا چند نکته سریع برای ایجاد عناوین عالی وجود دارد که باعث می‌شود آن‌ها ارزش کلیک داشته باشند.

  • از ابزارهایی مانند Portent استفاده کنید. این رایگان و آسان برای استفاده است. فقط یک کلمه کلیدی را تایپ کنید تا ایده های بالقوه سرفصل زیادی ایجاد کند. از بهترین هایی که فکر می کنید ویروسی می شوند استفاده کنید.
  • تحلیل کنید که رقبای شما از چه سرفصل هایی استفاده می کنند. به پست های برتر و محبوب وبلاگ آنها نگاهی بیندازید تا عناوین آنها را تجزیه و تحلیل کنید. به این ترتیب می توانید به راحتی این هدرهای نمونه را به نفع خود شخصی سازی و کپی کنید.
  • برای هر پست وبلاگی که می نویسید 3 تا 5 ایده سرفصل داشته باشید و بهترین را انتخاب کنید. می‌توانید از بقیه ایده‌ها هنگام توییت کردن یا در عنوان‌های فرعی استفاده کنید تا هدر نرود.

همانطور که گفته شد، نوشتن سرفصل های آهنربایی برای ایجاد محتوایی که ترافیک بیشتری را هدایت می کند کافی نیست. همچنین باید محتوای عالی در اطراف آنها ایجاد کنید تا سر و صدای بیشتری ایجاد کنید. بنابراین بیایید اکنون در مورد چگونگی ایجاد محتوای عالی که ویروسی شدن آن ثابت شده است صحبت کنیم.

محتوای طولانی فرم کلیدی است

آیا می دانستید که نیل پاتل هر سال بیش از 2 میلیون بازدید کننده دارد؟

این واقعیت که او وبلاگ شخصی خود را فقط 3 سال پیش راه اندازی کرد شگفت انگیز است. شگفت انگیز است، درست است؟

پس چگونه این همه ترافیک می آورد؟

راز این است که محتوای آن واقعاً عمیق و بسیار آموزنده است.

به طور متوسط، پست های وبلاگ او از 2000 تا 5000+ کلمه و گاهی بیشتر طول می کشد. به همین دلیل است که محتوای او همیشه در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالایی دارد.

میانگین طول محتوای 10 نتیجه جستجوی برتر حدود 2300 کلمه است. این قدرت محتوای طولانی است: همیشه در موتورهای جستجو مانند Google عملکرد خوبی دارد.

بنابراین، اگر در تلاش برای دریافت ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو هستید یا می‌خواهید بک لینک بیشتری جذب کنید، روی ایجاد محتوای طولانی، معمولاً بیش از 2000 کلمه تمرکز کنید.

حتی من از سال 2014 همان استراتژی محتوای طولانی را دنبال کرده ام و نه تنها ترافیک کلی وب سایت خود را سه برابر کرده ام بلکه فروش وب سایت خود را نیز سه برابر کرده ام. این قدرت بازاریابی محتوا است.

همانطور که گفته شد، چگونه می‌توانید محتوای طولانی ایجاد کنید که به طور طبیعی ترافیک جستجو، اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی و لینک‌های بیشتری را هدایت کند؟

در اینجا چند راه اثبات شده برای انجام درست آن وجود دارد.

  • بهترین وبلاگ ها را در صنعت خود بررسی کنید. دریابید که آنها چگونه محتوای خود را می نویسند یا زوایای جدیدی برای ایجاد آن ارائه می دهند. تجزیه و تحلیل کنید که آنها چگونه محتوای خود را تجزیه می کنند تا به هر مخاطبی خدمت کنند. هنگامی که هنر تجزیه و تحلیل را یاد گرفتید، ایجاد محتوای طولانی مدت بسیار آسان خواهد بود.
  • شروع به استفاده از عناوین فرعی کنید. آن‌ها به شما کمک می‌کنند محتوای فرم طولانی را به تکه‌های کوچک تقسیم کنید تا بتوانید به راحتی بیش از 2000 کلمه را بدون سر و صدا بنویسید.
  • تحقیق همیشه کلید نوشتن 2000+ پست وبلاگ است. تا جایی که می توانید تحقیق کنید تا بتوانید به راحتی گوشت را به موضوعات اصلی اضافه کنید. در اینجا نحوه ایجاد پست های وبلاگ بسیار آموزنده، حتی اگر طولانی تر باشند، آمده است.
  • از نقاط زیادی استفاده کنید فقط تجزیه و تحلیل کنید که چگونه این پست طولانی را با استفاده از نقاط گلوله می نویسم. گلوله ها هضم مقالات طولانی شما را آسان می کنند. خوانندگان شما می توانند به راحتی پست های شما را در صورت استفاده صحیح از نقاط گلوله مرور کنند.
  • در پایان هر پست وبلاگی که می نویسید از یک فراخوان برای اقدام استفاده کنید. از خود بپرسید که مخاطبان شما پس از خواندن مطالب شما چه کاری باید انجام دهند. آیا این یک نظر است؟ مطالب خود را به اشتراک بگذارید؟ یا با عضویت در لیست ایمیل خود؟ به خاطر داشته باشید که برای افزایش تعامل کاربر از یک فراخوان مناسب برای هر قسمت از محتوا استفاده کنید.

مهمتر از همه، مطمئن شوید که محتوای بسیار جذابی ایجاد می کنید که برای خوانندگان شما مفید باشد. مقالاتی با بیش از 2000 کلمه فقط برای دریافت ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو ایجاد نکنید. به خاطر داشته باشید که کلماتی را که برای موضوع کلی شما غیر ضروری هستند حذف کنید. به این ترتیب محتوای طولانی مدتی ایجاد می کنید که عملکرد خوبی داشته باشد و ترافیک و لینک های بیشتری را در سال 2018 ایجاد کند.

ارتقای محتوا باعث موفقیت وبلاگ نویسی شما می شود یا می شکند

آیا تا به حال در مورد عبارت “80/20 ایجاد محتوا؟” شنیده اید.

به سادگی یعنی؛

  • 20 درصد از زمان خود را بر روی تولید محتوا و
  • 80 درصد از زمان خود را برای تبلیغ این محتوا

دلیل اینکه اکثر وبلاگ نویسان ترافیک یا لینکی به محتوای خود دریافت نمی کنند این است که آنقدر تبلیغ نمی کنند. آنها زمان بیشتری را صرف تولید محتوا می کنند تا تبلیغ محتوا.

من نمی گویم باید زمان کمتری برای تولید محتوا صرف کنید، اما باید زمان بیشتری را برای تبلیغ آن صرف کنید. تنها در این صورت می توانید ترافیک و لینک های بیشتری را به سایت خود جذب کنید. ساده است.

با این اوصاف، در اینجا چند نکته سریع برای تبلیغ محتوای خود به روش صحیح آورده شده است.

  • محتوای خود را تغییر کاربری دهید. پس از زدن دکمه انتشار، آن پست را به یک اینفوگرافیک تبدیل کنید. آن را به یک کتاب الکترونیکی تبدیل کنید. سعی کنید یک ویدیو در مورد آن بسازید و آن را در YouTube آپلود کنید. هرچه کانال های توزیع بیشتری برای یک پست خاص استفاده کنید، افراد بیشتری می توانید دسترسی داشته باشید. بله، زمان می برد، اما شما دید وسیع تری از محتوای وبلاگ خود خواهید داشت.
  • اگر بودجه کافی دارید، به سراغ تبلیغات پولی بروید. تبلیغات پولی شامل مواردی مانند تبلیغات در فیس بوک، توییتر، گوگل و غیره می شود. اگر در تلاش برای تولید سرنخ های با کیفیت بالا برای افزایش ترافیک و فروش خود در سال 2018 هستید، تبلیغات پولی چیزی است که به آن نیاز دارید.
  • فراموش نکنید که سایر وبلاگ نویسان را در مطالب خود ذکر کنید. به این ترتیب، هر زمان که محتوای جدیدی منتشر می کنید، می توانید از طریق ایمیل با آنها تماس بگیرید. اگر آنها واقعاً چیزهای شما را دوست دارند، به شما پیوند خواهند داد! یا می توانید به سادگی از آنها بخواهید که نظر بگذارند، به اشتراک بگذارند یا توییت کنند.
  • مقالات جدید خود را در انجمن های وبلاگ نویسی ارسال کنید. انجمن های زیادی مانند Warrior Forum، Blokube، Blog Engage و غیره وجود دارد که می توانید محتوای خود را به صورت رایگان ارسال کنید. به علاوه، آنها برای تعامل با سایر وبلاگ نویسان عالی هستند.
  • زمان بندی همه چیز است. اگر در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید، مطمئن شوید که در زمان مناسب توییت می کنید. شما می توانید از ابزارهایی مانند Buffer (رایگان) برای یافتن بهترین زمان برای ارسال پست در رسانه های اجتماعی و افزایش ترافیک سایت خود استفاده کنید.

اگر می خواهید محتوایی ایجاد کنید که به صورت آنلاین سر و صدا ایجاد کند، باید زمان بیشتری را برای تبلیغ آن صرف کنید. بدون آن، شما به سادگی نمی توانید مخاطبی ایجاد کنید که به مطالب شما علاقه مند باشد.

افکار نهایی در مورد ایجاد محتوایی که ویروسی می شود

اگر زمان بیشتری را صرف تولید محتوا می کنید، این استراتژی بدی نیست. اما اگر آن را تبلیغ نکنید، توجه کافی را که محتوای شما به آن نیاز دارد، نخواهید داشت. به همین دلیل است که اکثر مردم به سختی می‌توانند ترافیک بیشتری دریافت کنند.

خب چی فکر می کنی؟ آیا نکات ذکر شده در بالا را دوست داشتید؟ آیا نکات بیشتری برای تولید محتوا دارید؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.



دیدگاهتان را بنویسید