قوانین سئو در طول زمان تغییر کرده است.
در گذشته سئو بیشتر بر روی کلمات کلیدی تکی متمرکز بود. با این حال، برای مطابقت با تکامل موتورهای جستجو، سئو نیز تکامل یافته است تا بیشتر بر هدف کلمه کلیدی، نیازهای جستجوی کاربر و جستجوی طولانی تمرکز کند.
همچنین، اینترنت در حال حاضر مملو از نکات، ترفندها و آموزشهای فراوانی است که چگونه میتوانید استراتژی سئوی وبلاگ و وبسایت خود را ارتقا دهید و بهبود بخشید. همچنین نکات زیادی در مورد اشتباهات وبلاگ نویسی وجود دارد که باید به منظور حفظ یا بهبود رتبه بندی موتور جستجوی خود از آنها اجتناب کنید. همچنین منابع زیادی در مورد کارهایی که برای افزایش بازدید سفارشی و ایجاد تبدیل بیشتر انجام دهید، پیدا خواهید کرد.
بنابراین، ما امروز وارد آن نمی شویم.
در عوض، ما بر روی دو استراتژی بازاریابی کمارزششده تمرکز خواهیم کرد که برای وبسایت و وبلاگ شما ضروری هستند.
یا به طور دقیق تر، به اشتباهات فاحشی که در بازاریابی ایمیلی و رسانه های اجتماعی رایج است اشاره می کنیم که می تواند به رتبه بندی موتور جستجوی وبلاگ یا وب سایت شما آسیب جدی وارد کند.
قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، این نکات بازاریابی ایمیلی خانم ایلین را بررسی کنید که به شما نشان میدهد چگونه بازاریابی ایمیلی را هماکنون شروع کنید.
جایزه: او دو مورد از ابزارهای مورد علاقه خود را به همراه چند پیشنهاد ویژه برای کمک به شما برای شروع به اشتراک می گذارد [for free] بلافاصله. مستقیما!
بازاریابی ایمیلی
زمانی که از بازاریابی ایمیلی مسئولانه استفاده شود، می تواند ابزاری موثر و کارآمد باشد. از سوی دیگر، تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها با وارد شدن به دام هایی که کمی بعداً به آنها اشاره خواهم کرد، ضرر می کنند.
حتما به این اشتباهات توجه کنید و سعی کنید از آنها دوری کنید:
1. شرکت های غیر هدف
از به دست آوردن لیست های پستی بزرگ و سپس ارسال هرزنامه به همه افراد در آن خودداری کنید. هیچ کس از دریافت ایمیل هایی که در جهت کسب و کار یا منافع شخصی او نیستند قدردانی نمی کند. ایجاد شهرت به عنوان یک هرزنامه هرگز ایده خوبی نیست.
در عوض، با مخاطبین ایمیل موجود خود شروع کنید و پایگاه داده خود را از آنجا توسعه دهید. لینکدین مکان خوبی برای شروع است. می توانید ایمیل ها را از آنجا وارد کنید.
همچنین داشتن جعبه اشتراک ایمیل در وبلاگ یا وب سایت شما کمک می کند. از دکمه های فراخوان برای اقدام استراتژیک در فیس بوک، اینستاگرام و سایر حساب های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. آنها را به سایت خود بازگردانید یا آنها را تشویق کنید که پیوند شما را با دیگران به اشتراک بگذارند. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که با افرادی که قبلاً علاقه مند به شنیدن صحبت های شما هستند، تماس گرفته و به آنها پاسخ می دهید.
2. زحمت شناسایی مخاطبان خود را نداشته باشید
اولین چیزی که باید تعیین کنید این است که مشتریان ایده آل شما چه کسانی هستند، به چه چیزی نیاز دارند و به دنبال چه هستند. داشتن یک ایده واضح از آنچه مشتریان شما را خوشحال می کند برای نوشتن ایمیل های موثر ضروری است.
در غیر این صورت، زمان و منابع زیادی را صرف از دست دادن مشتریان خود به دست شخص دیگری خواهید کرد که وقت خود را صرف درک بهتر آنها کرده است.
3. عدم اتصال ایمیل به وب سایت شما
سریع ترین راه برای اطمینان از اینکه مشتریان بالقوه ای که برایشان ایمیل می فرستید از وب سایت شما بازدید نمی کنند چیست؟ البته بدون لینک های منتهی به آن. بدون بازدید = بدون تبدیل.
اینها استراتژیک ترین مکان ها برای قرار دادن پیوندهای داخلی در خبرنامه ایمیل شما هستند:
- لوگوی شما
- در قسمت بالایی
- در متن خود ایمیل
- در پاورقی
پیوندهای شما باید طبیعی و محجوب به نظر برسند، اما به اندازه کافی جذاب باشند که گیرندگان شما بخواهند روی آنها کلیک کنند.
4. آدرس ایمیل پاسخ نامعتبر است
هدف از شروع یک کمپین ایمیلی این است که اطمینان حاصل شود که شما و مشتریانتان با یکدیگر در تماس هستید. تصور کنید که مشتریان شما وقتی می خواهند پیامی برای شما ارسال کنند، چه ناراحتی را احساس می کنند، اما در عوض از [email protected] پاسخ دریافت کنید. خاموش شدن فوری
بگذارید مشتریان و مشتریان احتمالی شما احساس کنند که می خواهید با آنها در ارتباط باشید. از ارسال پیام از دامنهای که با DoNotReply@ یا NoReply@ شروع میشود، خودداری کنید.
بازاریابی در شبکه های اجتماعی
Kissmetrics ادعا میکند که پروفایلهای رسانههای اجتماعی شما میتوانند به افزایش رتبه Google SERPS شما کمک کنند، حتی اگر تعداد فالوورها و اشتراکگذاریهای رسانههای اجتماعی نتوانند.
به عنوان مثال، اگر “AT&T” را در گوگل جستجو کنید، بلافاصله پیوندی به حساب توییتر آنها به عنوان دومین لیست دریافت خواهید کرد که نمایه فیس بوک آنها تقریباً در رتبه چهارم قرار دارد.
ناگفته نماند نوار کناری که پیوندهایی به پروفایل های اصلی رسانه های اجتماعی شرکت را نشان می دهد.
در این مورد به من اعتماد کنید سایت های شبکه های اجتماعی مکان هایی نیستند که بخواهید از دست بدهید.
بنابراین، بدترین اشتباهات رسانه های اجتماعی که می توانید مرتکب شوید چیست؟
1. محتوای خود را در چندین پلتفرم مختلف به اشتراک نگذارید
بیا دیگه. شما تمام این مشکلات را پشت سر گذاشته اید تا یک طراحی خوب برای وب سایت خود ایجاد کنید و محتوای آموزنده عالی ایجاد کنید. پس چرا می خواهید خود را به یک یا دو پلتفرم رسانه اجتماعی محدود کنید؟
بسیاری از سایت های شبکه اجتماعی (SNS) وجود دارند که می توانید به آنها بپیوندید و کاوش کنید. به عنوان مثال، قدرت استفاده از توییتر به عنوان یک ابزار بازاریابی بسیار دست کم گرفته شده است، اما آمار نشان می دهد که هنوز هم می تواند در رساندن پیام شما به مخاطبان هدف بسیار موثر باشد. همین امر در مورد سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی نیز صدق می کند.
با این حال، قطعاً نمیخواهید بهترین بازیکنان این صنعت را از دست بدهید.
· فیس بوک
· یوتیوب
· توییتر
· اینستاگرام
· Google+
· لینکدین
· پینترست
· وبلاگ Tumblr
2. در نمایه های رسانه های اجتماعی خود پیوندی به وبلاگ خود وارد نکنید
به احتمال زیاد، شما از قبل ایده خوبی در مورد اینکه چگونه وبلاگ نویسی به سئو کمک می کند، دارید.
نمایه شما یکی از اولین چیزهایی است که کاربران با دیدن پستی از شما که با علایق آنها مطابقت دارد یا توجه آنها را جلب می کند، بررسی می کنند.
افزایش دید وبلاگ خود با قرار دادن پیوند به آن، یکی از راه های خوب برای اطمینان از اینکه وبلاگ شما توجهی را که شایسته آن است به خود جلب می کند.
3. آخرین پست های وبلاگ خود را فقط یک بار به اشتراک بگذارید
مردم دوست دارند محتوای تازه و داغ ببینند. به همین دلیل است که همیشه باید پست های جدید وبلاگ خود را بلافاصله پس از انتشار آنها به اشتراک بگذارید.
بهتر است آنها را برای اشتراک گذاری با SNS های مختلف بهینه کنید. پستهای خود را با تصاویر، ویدیوها، گیفها و هر چیز سرگرمکنندهای که میتوانید در دستان خود داشته باشید، تقویت کنید تا جذابیت بصری آنها را بهبود ببخشید.
فالوورهای شما ممکن است شما را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مختلف دنبال کنند، بنابراین خوب است که پست های خود را برای هر یک از آنها کمی متفاوت نشان دهید.
سپس مطمئن شوید که آنها را بیش از یک بار برای حداکثر دسترسی به اشتراک بگذارید.
Coschedule برنامه منطقی زیر را برای زمان اشتراک گذاری و اشتراک گذاری مجدد محتوای خود ارائه می دهد:
- در زمان انتشار
- زمان های دیگر در همان روز
- روز بعد
- در 3 روز
- در یک هفته
- در 2 هفته
پس از آن، میتوانید از ابزارهای مدیریت رسانههای اجتماعی مانند Buffer یا Hootsuite برای برنامهریزی پستهای مجدد در فواصل زمانی منظم در طول سال استفاده کنید.
4. با افراد با نفوذ در یک جایگاه معاشرت نکنید
اعتبار بخشیدن به منابع خود با ذکر آنها در محتوای وبلاگ خود امری بسیار مهم است که هرگز نباید از آن غافل شوید.
علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که ارتباط با این تأثیرگذاران می تواند ترافیک را به وبلاگ شما هدایت کند و بر رتبه بندی SERP شما تأثیر مثبت بگذارد. بله، این بدان معناست که حتی با آن تأثیرگذارانی که رقیب خود میدانید، ارتباط برقرار کنید.
خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد. رو در رو. پست الکترونیک. با آنها شخصاً از طریق وب سایت آنها تماس بگیرید. اما ساده ترین راه بدون شک شبکه های اجتماعی خواهند بود.
روابط خوبی با اینفلوئنسرها در همان جایگاه خود ایجاد و حفظ کنید. نه تنها فرصتی را برای شما باز می کند تا چیز جدیدی از آنها بیاموزید. همچنین شانس زیادی وجود دارد که فالوورهای آنها شما را کشف کنند و شما را نیز دنبال کنند!
در اینجا بسته بندی است!
بنابراین، به طور خلاصه، مواردی که در این مقاله به آن پرداختیم در اینجا آمده است:
وقتی صحبت از بازاریابی ایمیلی به میان میآید، باید از کمپینهای ایمیلی بیهدف اجتناب کنید و بدون اینکه ابتدا مشخص کنید مشتریانتان به چه چیزی نیاز دارند، دست به کار شوید. همچنین باید از نداشتن لینک به وبسایت خود در ایمیلهایی که ارسال میکنید اجتناب کنید و بیشتر از همه از استفاده از آدرس ایمیل پاسخ نامعتبر خودداری کنید.
برای بازاریابی رسانه های اجتماعی، فراموش نکنید که محتوای خود را در شبکه های مختلف پشتیبانی اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین، فراموش نکنید که پیوندی به وبلاگ خود در هر یک از پروفایل های رسانه های اجتماعی خود قرار دهید. سپس چندین بار پست های خود را به اشتراک بگذارید و در نهایت سعی کنید ارتباطی بین خود و سایر تأثیرگذاران در زمینه خود ایجاد کنید.
و voila! همین.
قوانین فعلی سئو ممکن است فقط تا زمان به روز رسانی بعدی موتور جستجو قابل اعتماد باشند، اما قوانین دیگری وجود دارند که هرگز تغییر نمی کنند.
ما کاملاً مطمئن هستیم که سؤالاتی که در این مقاله مطرح کردیم برای سالهای زیادی مرتبط باقی خواهند ماند.
دفعه بعد که برای مشتریان خود ایمیل ارسال کردید یا پست وبلاگ بعدی خود را منتشر کردید، این دستورالعمل ها را در نظر داشته باشید.
اگر نظر یا پیشنهادی دارید، با ارسال پاسخ با ما در تماس باشید.