راهنمای یک وبلاگ نویس برای نوشتن ایمیل های موثر


اگر از خود می پرسیدید که آیا بازاریابی ایمیلی هنوز یک استراتژی قابل اجرا برای جذب مخاطبان وبلاگ شما و تبدیل آنها به مشتریان پولی است، پاسخ کاملاً بله است.راهنمای یک وبلاگ نویس برای نوشتن ایمیل های موثرتر

درست است که ابزارهای تبلیغاتی زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای متقاعد کردن مردم برای انجام تجارت با شما استفاده کرد.

با این حال، این واقعیت که تا پایان سال 2017 بیش از 3.7 میلیارد کاربر ایمیل در سراسر جهان وجود خواهد داشت، بازاریابی ایمیلی را به معدن طلا تبدیل کرده است. رشد گسترده وبلاگ شما.

امروز قصد دارم راهنمای مفیدی برای نوشتن ایمیل های قدرتمند با شما به اشتراک بگذارم.

به یاد داشته باشید که یک کمپین تبدیل موفق به یک کپی ایمیل به خوبی نوشته شده بستگی دارد. همه چیز به دانستن و به کارگیری تکنیک های مناسب برمی گردد.

قبل از نوشتن ایمیل بعدی، مطمئن شوید که از 6 استراتژی زیر استفاده کنید. منتظر چی هستی؟ بیا شروع کنیم.

با این استراتژی ها ایمیل های بهتری ایجاد کنید

1. در عین حال مفید و مقتدر باشید

هیچ چیز مثل یک دست کمک دل مردم را به دست نمی آورد.

صرف نظر از هدفی که می خواهید با ایمیل خود به آن برسید، چه می خواهید مردم محصول شما را بخرند یا به دوره شما بپیوندند، همیشه به آنها اطلاع دهید چه چیزی در آن برای آنها.

به جای اینکه فقط ویژگی ها را فهرست کنید، در مورد مزایای پیشنهاد خود صحبت کنید. بگذارید ببینند با کمک شما وضعیت فعلی شان چقدر بهتر می شود. شما باید مانند یک دوست واقعی، انسانی و صمیمانه به نظر برسید.

در همان زمان، خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت یا جایگاه خود تثبیت کنید. داستان خود را به اشتراک بگذارید و حکایات شخصی را در آن بگنجانید. نشان دهید که چگونه توانسته اید به دیگرانی مانند آنها کمک کنید. در این ویدیو، خانم ایلین شما را با ابزارهایی که برای شروع بازاریابی ایمیلی استفاده کرده است، آشنا می کند.


الگوهای ایمیل رایگان AWeber را دریافت کنید
LeadPages را به صورت رایگان امتحان کنید

2. به موضوعات خود توجه کنید

بسیاری از بازاریابان وجود دارند که معاملات عالی ارائه می دهند اما ارزش خود را در خطوط موضوع ایمیل بیان نمی کنند. مردم به ندرت ایمیل هایی با موضوع مبهم باز می کنند.

به عنوان مهم ترین عنصر ایمیل، نحوه نوشتن خطوط موضوعی بر تصمیم افراد برای کلیک کردن یا نادیده گرفتن پیام های شما تأثیر می گذارد. آنها را بکشید و تلاش شما قطعا نتیجه خواهد داد.

در اینجا چند نکته برای نوشتن خطوط موضوعی عالی وجود دارد:

  • با تعیین مهلت، فوریت ایجاد کنید.
  • آن را کوتاه و شیرین نگه دارید. به 5-7 کلمه پایبند باشید.
  • از صدای فعال برای برانگیختن یک عمل استفاده کنید.
  • یک واقعیت یا آمار شگفت انگیز را بگویید.
  • یک سوال مستقیم بپرسید.
  • با استفاده از نام کوچک گیرنده را خطاب قرار دهید.

3. ایمیل خود را برای اسکیمرها قالب بندی کنید

خوانندگان اکنون به کفگیر تبدیل شده اند. امروزه با در دسترس بودن اطلاعات آنلاین در هر زمان و مکان، مردم چیزی سریع می خواهند.

اگر می‌خواهید تبدیل‌های بیشتری داشته باشید، باید نسخه خود را قالب‌بندی کنید تا خوانندگان بتوانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. مطمئن شوید که متن ایمیل شما قابل اسکن است.

یکی از ایمیل هایی که در گذشته ارسال کرده اید را بررسی کنید. از خود بپرسید: “آیا این ایمیل کسی را که به شدت حواسش پرت شده تشویق می کند که بماند و بیشتر بخواند؟”

با نوشتن پاراگراف های کوتاه تر (ترجیحاً 1-2 جمله) ایمیل های آینده خود را برای اسکیمرها یا خزنده ها بنویسید. از نقاط گلوله، لیست های شماره گذاری شده و پاراگراف ها استفاده کنید. پیوندهایی را که می‌خواهید گیرندگان شما بازدید کنند، اضافه کنید.

4. شامل یک مقدمه، بدنه و نتیجه گیری شود

یادتان هست که چگونه در کلاس انگلیسی مقاله می نوشتید؟ شاید این توصیه را نشنیده باشید، اما بله، ایمیل شما باید ساختار خوبی داشته باشد. یک پیام ایمیل باید دارای یک آغاز، وسط، و پایان.

هر قسمت از ایمیل شما (مقدمه، بدنه، نتیجه گیری) شامل موارد زیر است:

  • معرفی – آشنایی خود را با یک سلام دوستانه شروع کنید. همچنین می‌توانید خلاصه‌ای از هفته گذشته یا ایده‌ای در مورد اینکه چرا درخواست می‌دهید را درج کنید.
  • بدن – هر آنچه که می خواهید به مخاطبان خود بگویید، تمام جزئیات را در اصل ارائه دهید. هر گونه توضیحات لازم را در پروپوزال خود بگنجانید.
  • نتیجه – در این قسمت آخرین اقدامی که خوانندگان باید انجام دهند را ذکر کنید. نظرات نهایی و یک عنوان را اضافه کنید.

5. با مخاطب خود شخصاً رفتار کنید

آیا لیست پستی خود را تقسیم بندی می کنید و پرسونای خریدار ایجاد می کنید؟ اگر می خواهید ایمیل های خود را با نیازهای مخاطبان خود تنظیم کنید، این همان کاری است که باید انجام دهید.

تماس شخصی با آنها به معنای دانستن علایق و نقاط دردناک آنهاست. هنگامی که شروع به ساختن وبلاگ خود کردید، داده های مربوط به مخاطبان هدف خود را جمع آوری کنید. شما می توانید این کار را با درخواست از آنها برای وارد کردن اطلاعات شخصی قبل از اینکه بتوانند یکی از آهنرباهای سرب شما را دانلود کنند انجام دهید.

از این اطلاعات شخصی برای نزدیک شدن به آنها استفاده کنید. ایمیل های آینده خود را بر اساس مبدا آنها در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر برخی از گیرندگان شما ورزش را دوست دارند، می توانید پیام خود را به فوتبال یا بسکتبال مرتبط کنید.

6. از یک فراخوان روشن برای اقدام استفاده کنید

هر ایمیل باید دارای یک فراخوان برای اقدام (CTA) باشد که فرد را تشویق به اقدام کند. به همان اندازه که ارائه چند فراخوان برای اقدام وسوسه انگیز است، بسیار بهتر است در هر ایمیل روی یکی تمرکز کنید. این از سردرگمی جلوگیری می کند.

با استفاده از کلماتی مانند، افراد را تشویق کنید که روی CTA شما کلیک کنند سفارش، دریافت، خرید، خرید، دانلود، و پیوستن. از تکرار فراخوان خود نترسید. دو یا سه بار گفتن خوب است.

تکرار شانس کلیک بیشتر را افزایش می دهد. یک اسکیمر ممکن است اولین CTA شما را از دست بدهد یا تصمیم بگیرد که بعداً در این فرآیند اقدام کند.

وبلاگ نویسان هوشمند با استفاده از “PS” در انتهای ایمیل های خود، تماس به اقدام را تکرار می کنند.

قبل از اینکه بری

با دنبال کردن این راهنما، مشترکین ایمیل خود را به مشتریان پولی تبدیل کنید. به یاد داشته باشید که یک ایمیل موثر بستگی به کپی نوشته شده با در نظر گرفتن مخاطبان وبلاگ دارد.

آخرین اما مهم، فراموش نکنید که ایمیل خود را بررسی کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر کار می کند. امیدوارم این نکات به شما کمک کند تا کمپین های ایمیلی موفقی را راه اندازی کنید و وبلاگ کسب و کار خود را امروز توسعه دهید.



دیدگاهتان را بنویسید